Chestionarul a fost realizat de compania Orange, în cadrul proiectului #părinţilaşcoală, potrivit unui comunicat remis Mediafax.
Acelaşi chestionar arată că principalele motive pentru care părinţii accesează internetul sunt comunicarea cu cei dragi şi transferul de date, dar şi faptul că îşi doresc să se informeze din resurse online, uşor accesibile.
Laptopul şi computerul sunt dispozitivele aflate la îndemâna părinţilor pentru sesiunile online, iar cei mai pasionaţi doresc să afle cum ar putea utiliza un smartphone sau o tabletă pentru aceleaşi nevoi.
Orange a lansat la începutul lunii februarie campania #părinţilaşcoală, cu ajutorul căreia îşi propune să aducă noile tehnologii mai aproape de părinţi. Astfel, pe parcursul celor trei săptămâni de campanie, au fost încărcate în platformă peste 100 de poveşti, evaluate ulterior de un juriu format din specialişti în comunicare digitală şi social media. Câştigătorii au obţinut un loc în tabăra de cursuri digitale #părinţilaşcoală, care are loc între 13 – 15 martie.
Sursă: Mediafax